Reklamace
 
Reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Zákazník je povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem provozovatel e-shopu nezodpovídá.

Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba v délce 24 měsíců.

 

Záruka se nevztahuje:

a) závady vzniklé běžným opotřebením

b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku

c) závady vzniklé vlastní neopatrností, či nedodržením zásad o použití.

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, písemně nebo e-mailem (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.),

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu obchodu,

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, a číslo objednávky,

4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v e-shopu levnedekorace.cz.

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 od jejího převzetí.

 

 

Reklamační oddělení KALHOTY-KB.CZ

Dana Kulíková

Mlýny 78

407 45 Kytlice

 

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura).

 

Je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

 

Nákupní košík

košík je prázdný

Váš účet