Obchodní podmínky

 

1. Ceny

7. Upozornění - nepřehlédněte !

2. Objednávka / Kupní smlouva

8. Doprava

3. Podmínky platnosti objednávky

9. Dárkové poukazy

4. Dodání zboží

10. Závěrečná ustanovení

5. Zrušení (STORNO) objednávky

 

6. Vrácení zboží / Odstoupení od smlouvy

 
 
 

1. Ceny

  • Všechny ceny, které jsou uvedeny v e-shopu, jsou aktuální a konečné, tj. včetně DPH, bez případných poplatků za balné, dopravné a dobírečné.
  • Za platnou cenu se považuje cena uvedená v katalogu (e-shopu) v den vytvoření (odeslání) objednávky.
  • Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.
  • Prodávající připočítá k ceně zboží případné poplatky za balné, dopravné a dobírečné.
  • Změna cen vyhrazena.

 

2. Objednávka / Kupní smlouva

  • Objednávka je považována za návrh kupní smlouvy.
  • Za uzavření smlouvy se považuje převzetí zboží zákazníkem.
  • Každá řádně vyplněná objednávka se považuje za závaznou.
  • Prodávající informuje kupujícího o přijetí objednávky automaticky vygenerovaným e-mailem.
  • Po úspěšném dokončení Vašeho nákupu Vám bude doručen e-mail s potvrzením o tom, že Vaše objednávka k nám úspěšně dorazila.
  • Kupující dostane plnění za cenu platnou v době objednání. Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží.
  • Objednávka se považuje za platnou i vpřípadě, že kupující neuvede adresu své elektronické pošty (e-mail).
  • Objednávku lze kromě e-shopu provést také telefonicky nebo osobně v provozovně.

 

3. Podmínky platnosti objednávky

  • Registrace v naší databázi.
  • Všechny údaje v registračním formuláři musí být řádně vyplněny.
  • Odmítne-li kupující zboží přebrat vybraným způsobem, je objednávka považována za neplatnou.
  • Při objednávce, jejíž hodnota je vyšší než 5000,- Kč nebo nejsou-li některé registrační údaje kompletní, prodávající požaduje potvrzení objednávky, například telefonicky nebo e-mailem. Odmítne-li kupující objednávku potvrdit, považuje se celá objednávka za neplatnou.
  • V případě možných nesrovnalostí Vás během následujícího dne kontaktujeme a dohodneme s Vámi přesný termín a podmínky dodání zboží.

 

4. Dodání zboží


  • Zboží označené SKLADEM expedujeme max. do 24 hod. (v pracovní dny).
  • Doba vyřízení objednávky se pohybuje zpravidla mezi 3-15 pracovními dny a je ovlivněna zejména způsobem platby a tím, zda je vybrané zboží skladem.
  • Zboží označené SKLADEM je dostupné na našem skladě a je expedováno zpravidla ihned v pracovní den do 13 hodin. Podmínkou je kompletnost celé objednávky nebo i její část, pokud je známo, že některá z položek bude delší dobu nedostupná. V takovém případě je položka z objednávky vyřazena a kupující je informován e‑mailem nebo telefonicky.
  • V některých případech může vyřízení objednávky trvat i déle a to z těchto důvodů:
    • Objednáno nedostupné zboží (orientační termín dostupnosti je u takového zboží vždy uveden, ale není závazný a může se měnit dle našich dodavatelů.
    • Obsahuje-li objednávka 1 nebo více výrobků označených v katalogu (e‑shopu) jako nedostupné. Výjimkou je písemná (e-mailová) žádost kupujícího, kde si požádá o rozdělení objednávky na víc částí (lze uvést v poznámce při uzavření objednávky). Poštovné bude automaticky připočítáno ke každé zásilce.
  • Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě, že plnění objednávky se stane nemožným, neboť objednané zboží se již nevyrábí, nebo se nedodává na trh dostupný prodávajícímu, nebo je dlouhodobě nedostupné vinou nikoliv na straně prodávajícího. Týká-li se výše uvedená nemožnost plnění pouze části objednávky, může prodávající zrušit pouze tuto část objednávky. Jednotlivé položky objednávky nelze podmínečně vázat na plnění objednávky v celém jejím rozsahu.
  • Prodávající může zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou kupující od dodavatelů zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky.
  • Pokud není možno expedovat všechno zboží uvedené na objednávce v daném termínu, je expedována část objednávky. Je-li v tomto případě zbytek zboží z objednávky expedován později (po dohodě s kupujícím), náklady na dopravu (poštovné) jsou hrazeny podle počtu posílaných balíků.
  • Ke zboží bude přiložen daňový doklad (faktura), případně i potvrzený záruční list.
  • Místem plnění kupní smlouvy je sídlo nebo bydliště, jehož adresa je uvedena kupujícím v registračním formuláři.
  • Za dodání zboží se považuje osobní převzetí zboží kupujícím.
  • Vlastnické právo ke zboží vzniká převzetím zboží.
  • Pokud vyřízení objednávky trvá delší dobu, může kupující zaslat dotaz na e‑mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kde mu bude na dotaz odpovězeno. V takovém případě je vždy nutné uvést číslo Vaší objednávky a Váš e‑mail.

 

5. Zrušení (STORNO) objednávky

Zrušení (STORNO) objednávky ze strany prodávajícího:

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v následujících případech:

    • V případě výrazné změny ceny zboží
    • V případě nedostupnosti zboží u našich dodavatelů
    • Ukončení výroby zboží apod.

Pokud takový případ nastane, budeme Vás kontaktovat emailem nebo telefonicky. Jestliže jste již zboží zaplatili (bankovním převodem), budou peníze převedeny zpět na Váš účet.

 

Zrušení (STORNO) objednávky ze strany kupujícího:

Kupující může zrušit svoji objednávku bez sankčních poplatků a bez udání důvodu do 2 hodin od závazného potvrzení objednávky, a to jen v případě pokud nebyla objednávka ještě expedována. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.

Objednávku lze zrušit jen písemně (elektronicky) a to s uvedením čísla objednávky zasláním na e‑mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

V případě zrušení potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním a manipulační storno poplatek ve výši 100,- Kč.

Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava, poštovné atp.


6. Vrácení zboží / Odstoupení od smlouvy

 

  • Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz.
  • V případě, že jste již zboží převzal(a), zašlete jej spolu s dokladem o koupi zpět na naší kontaktní adresu.
  • Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Zboží musí být zasláno na naší adresu na vlastní náklady a v uvedené lhůtě (odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu před uplynutím této lhůty).
  • Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • Po zkontrolování zboží Vám přijde oznámení, zda bude Vaší žádosti o vrácení zboží vyhověno.
  • Kupujícímu budou proti vrácení zboží, vráceny pouze peníze za zboží, nikoliv za balné, dopravné a dobírečné.
  • V případě, že kupující vrací zboží, které bude součástí objednávky nad 2000 kč, bude účtována platba spojená s dopravou zboží.
  • Prodávající nejpozději do 14 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
  • Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, porušil-li originální obal na zboží

 

7. Upozornění - nepřehlédněte !

 

  • Specifikace výrobků se mohou změnit bez výslovného upozornění.
  • Obrázky mají pouze informativní charakter.
  • Informativní údaje nabízeného zboží jsou podle materiálů výrobců, dovozců nebo dodavatelů.
  • Použité názvy a loga mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
  • Platnost všech akčních nabídek (včetně slevy na zboží) je do vyprodání zásob.

 

8. Doprava

 

  • Doprava je realizována pomocí třetí osoby (dopravce).
  • Za poškození zboží během dopravy ručí dopravce.
  • Cena dopravy je uvedena v části „Způsoby doručení“.
  • Důrazně doporučujeme si při přebrání zboží od dopravce zkontrolovat, zda není dodávka poškozena a v případě poškození obalu nebo zboží ji okamžitě u dopravce reklamovat, pokud poškození zjistíte po rozbalení, neprodleně reklamujte u dopravce, nejdéle však do 3 dnů od převzetí zásilky.
  • Nepřebírejte od dopravce poškozené zboží. Prodávající neručí za poškození dopravou.

 

9. Dárkové poukazy

 

  • Platnost dárkového certifikátu je jeden rok.
  • Kódy dárkových certifikátů jsou unikátní a jednorázové.
  • Dárkovým certifikátem lze hradit i poplatky za dopravu.
  • Přesahuje-li hodnota certifikátu výši zakázky, zbylá hodnota poukazu propadne.

 

10. Závěrečná ustanovení

 

  • Tyto obchodní podmínky jsou platné tak, jak jsou uvedeny na stránkách prodávajícího v den odeslání objednávky.
  • Odesláním objednávky kupující bezvýhradně souhlasí s těmito podmínkami.
 

 

Nákupní košík

košík je prázdný

Váš účet